Osalla käyttäjistä on tällä hetkellä ongelmia palveluun kirjautumisessa. Kirjautumisen jälkeen näyttää, kuin kirjautuminen ei olisi onnistunut ja kirjautumistietoja kysytään uudelleen. Tosiasiassa kirjautuminen on onnistunut, mutta sivusto ei avaa Digieväs-sisältöä käyttäjälle. Väliaikaisena ratkaisuna suosittelemme sinua kokeilemaan seuraavia:
1) Suoritettuasi kirjautumisen PÄIVITÄ SIVU joko painamalla F5 (pöytäkoneilla/kannettavilla tietokoneilla), tai vetämällä sormella ruudun yläosasta alaspäin (mobiililaitteet), tai painamalla käyttämäsi selaimen päivitysnappia.
2) Käyttäessäsi pöytätietokonetta tai kannettavaa tietokonetta voit myös kirjautua sisään päävalikon "Oma tili" -linkistä ja siirtyä vasta sen jälkeen Digieväs-palveluun.
Pahoittelemme häiriötä ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian!